segunda-feira, 18 de fevereiro de 2013

HannaC com nova cara

Hello hello minhas amigas.....
Pois é mais uma pequena ausência :(
Mas esta tem um motivo em particular, como já devem ter reparado HannaC tem nova cara :)

Gostam???!!!

Então de logo novo, passei aos pormenores que ficam sempre bem ... e dão um ar ainda mais giro ;)





Novas etiquetas em tecido e em papel, calendários e cartão de visita. Para começar não esta mau eheheh. Tenho claro mais umas ideias, mas agora tenho de me dedicar as costuras para a feira para que fui convidada, e como não tenho stock porque praticamente tudo é feito por encomenda tenho de por mãos á obra eheheheh. Mas o resto vem a caminho lol

Fico a espera dos vossos comentários.....

Beijão e Uma Boa Semana a todas :D




1 comentário:

  1. Do you realize there's a 12 word phrase you can say to your crush... that will induce intense emotions of love and instinctual appeal for you buried within his heart?

    Because hidden in these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's impulse to love, worship and guard you with all his heart...

    12 Words Will Trigger A Man's Desire Response

    This impulse is so built-in to a man's mind that it will drive him to try harder than before to love and admire you.

    As a matter of fact, fueling this all-powerful impulse is so binding to having the best possible relationship with your man that the second you send your man one of these "Secret Signals"...

    ...You'll immediately find him open his soul and heart to you in a way he never expressed before and he'll see you as the one and only woman in the world who has ever truly appealed to him.

    ResponderEliminar